last day at Lister

Nu var det längesedan jag skrev, jag hade tänkt uppdatera allt som hänt i onsdags men jag var alldelles för trött. Detta inlägg kommer inte häller bli långt men ni vet iallfall att jag lever. Jag har klarat min tenta vilket känns helt underbart. Imorgon gör jag min sista dag på Lister, sedan början den nya praktiken på QE2. Det skall bli riktigt skönt då sjukhuset ligger precis brevid vårat boende, vilket betyder att vi får dryg 1 timme extra att sova på mornarna.
Nu skall jag sova, jag lovar att skriva det längsta inlägget jag någonsin skrivit i helgen.
kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Gerd Roos

Än en gång jätte grattis.Nu är den tentan avklarad. Kramar från oss i Skåne

2009-11-12 @ 23:09:12
Postat av: Anonym

hej innan ni lämnar england glöm inte att åka till notting hill mor

2009-11-18 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0