Broom and dust

Veckans "Saker jag/vi inte förstår"
Det finns endel saker som jag och Emma funderar över här i England. Jag tänkte göra en liten bildserie om våra funderingar, vet ni svaret på någon fråga som blir vi väldigt glada om ni skriver dem.
Första saken jag/vi inte förstår, varför blir det så dammigt även om vi (mest Emma) soppar varanan dag? Det spelar ingen roll om vi damtorkar efteråt, det blir ändå en stor dammklump efter. Det blir aldrig rent.

Idag tog vi bussen till Universitet kl 09.00 sedan har vi suttit där och pluggat fram till kl. 16.30. Det börjar kännas ok med tentan. Jag snöar nog in mig för mycket på medicin och glömmer omvårdnaden.

Den här praktikperioden är mycket roligare. Jag gör mycket mer saker än vad jag gjorde under den förra även om det inte är så mycket nytt. De äldre är hur söta som hällst och jag trivs med personalen. Dem är väldigt trevliga, frågar saker, vill veta. Det gör så mycket att bli "sedd". Jag tror de här 4 veckorna kommer gå väldigt snabbt. Nu skall jag snart gå och lägga mig, 21.36 på en lördag. Men när vi kommer tillbaka skall vi ta igen det.

Dammiga hälsningar Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det va myskot kan vara ventilationen eller möbler kombination hur ser det vid eller bakom elementen? kul att du har hottat upp bloggen lite med bilder puss mamma

2009-10-25 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0