Chicago

Det var en liten stund sedan jag skrev. Blir så glad av era inlägg ska jag säga. Känns skönt att veta att ni tänker på mig.
I onsdags kom Niklas på besök, något jag väntat på hur länge som hällst. Det var så himmla skönt att se honom igen, men dagarna bara for förbi och för ca: 3 timmar sedan lämnade jag av honom på flyplatsen igen. Nu sitter jag i sängen med ytterliggare en förkylning och tittar på svenska hollywood fruar. Ska snart ta och titta på closer och krypa ner. Förhoppningsvis är jag så pass pigg att jag kan gå till praktiken. Börjar inte fören kl. 10.00 så jag kan sova ut ordentligt.
Snart har vi gått färdig våra pass på barnpraktiken. På onsdag ska jag vara på barnakut vilket skall bli spännande. Emma har varit där hela tiden så jag har hört endel historier från henne. Det skall bli jätte kul och börja på den andra praktikperioden då vi kommer jobba med sådan vi läst om.

Niklas skulle ta med min kamerasladd men råkade ta fel vilket gör att det är lite svårt att ladda upp bilder. Skall försöka köpa en eller så får han skicka den andra om han hittar. Vi har iallfall spenderat våra dagar i London. Jag älskar London mer och mer för varje gång jag åker dit. Det är lite magisk titt som tätt och man vet aldrig vad man kommer stöta på. Vi har bl.a. sett en bil som sprutar såpbubblor, en man som tagit sig igenom ett tennisracket, orkestrar på gatorna, teater föreställning på kvällen vid bigben. Vi var och såg Chicago igår, hur bra musikal som hällst. De är helt otroliga skådespelarna. Jag älskar det, jag älskar Londons gator, människorna, husen, muserna allt. Efter tentaperioden skall jag ta och besöka några museum och bara strosa runt och ta mig tid.

Nej nu ska jag lägga mig så det inte blir allt för sent. Godnatt jag saknar er Sverige och Grekland :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! hur är det med förkylningen. jag ser verkligenfram emot att komma till London. jag har gått med i facebook och tagit kontakt med bernt dotter irina och fått svar jag skulle vilja känna henne lite gran. krya på dig .puss mamma

2009-10-11 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0