Depression anxiety and stroke

Idag går det inte alls och plugga, igår gick det ändå rätt så bra. Ivanliga fall skulle jag ringa hem eller Natalia för att få lite sympati och för att få höra att nu har du pluggat för mycket igen, men nu måste jag stå på egna ben. Jag har bestämt mig för att läsa igen kapitlerna ångest, depression och suicde. Plugga in seratonin, adrenalin och dopamin samt titta en gång till på stroke sammanfattningen sedan lägger jag ner för idag, äter lite godis och kollar på the OC eller någotliknande för jag årkar inte mer. Jag har ändå ingen ro i kroppen, eller så är jag för trött. Jag får se om jag orkar mera ikväll innan jag lägger mig och sover. Förhoppningsvis får jag lite inspiration efter våran privatföreläsning imorgon.
Tack igen för alla inlägg och mail. Jag blir lika glad varje gång så fortsätt även om jag är den sämsta på att svara (det vet Hanna).
Snart är det bara två veckor kvar sedan kommer jag hem för en blixtvisit. När tentan är gjorde ska jag ta första bäst tåg in till London och spendera att par dagar på Tate modern och British museum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer och firar dig på lördag em då kan vi gå ut och äta kul att du känner att du vill stå egna ben är du på väg att känna dig vuxen gumman men du gärna ringa hem om det är ngn men det du väl puss mamma

2009-10-19 @ 16:39:32
Postat av: Anonym

hej linnea det stod i vlt idag att det kommer att bli stor brist på sjuksköterskor i stockholm och mälarregionen så de startar utbildning i södertälje i sammarbete med mälardalens sjukhus samt utbildning till speciallistsjuksköterskor inte kommer det att vara brist på sjuksköterskor jennie

2009-10-20 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0