I can't take my eyes of you...

Idag slutade jag tidigt. Ett tag efter att jag kommit hem hör Natalia av sig på skypen. Var underbart att höra hennes och Marias röst. Nu saknar jag mina töser ännu mer. Ni gör mig glad.

Så fort Emma kommit hem från praktiken (hon slutade två timmar senare) så beställde vi pizza som levererades nästan hela vägen till dörren. Mycket gott, åt för mycket så nu sitter jag i sängen och mår illa.

Praktiken började väldigt rörigt men slutade bra. Jag fick följa en av mina patienter till theater som de kallar operationsalen. Jag fick se när de reponera en radius fraktur, vilket jag sätt förut men det var kul att se hur det pre, post per op. fungerade. Fick även höra ett svensk skämt av en av läkarna

-       Which is the biggest animal in the world?

-       Svar: EnOrm :)

Emma fick även frågan

-       Tillhör du gipsrummet (på grund av våra vackra vita uniformer från Sverige)?

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon, praktiserar långdag
(I can't take my mind off of you)



Kommentarer
Postat av: Paulina

Baby, jag ar sa glad att du skriver har. Jag tanker pa dig varje dag och undrar vad du gor och hur allt funkar. Jag saknar dig sa himla mycket!

Massor av kramar!

2009-10-09 @ 12:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0