28-10-2009

09.30
Har vaknat utvilad efter att medvetet har låtit bli att ställa klockan. Det behövdes verkligen. Idag blir det plugga för hela slanten, behöver dock inhandlat mat och balsam till håret. Nu börjar dagarna rinna på, en vecka kvar sedan är jag hemma.
Igår fick jag vara med på en bronkoskopi där de tog vävnadsprover. Tidern går jätte snabbt på jobbet, det är nog för att det finns saker och göra hela tiden. Personalen är också väldigt trevliga. Sedan skiljer det sig så otroligt mycket från svenska sjukhus. Vi är kända för att ha en av de bästa sjukvård i världen. Nu skall jag titta på the city innan jag tar tag i pluggandet.

22.25
Jag tänkte skriva klart det sista i kompendiumet så jag kunde skriva ut det imorgon men jag blev så glad att det gick så bra att plugga fast jag är trött så jag belönade mig själv med spotify och en egen önskelista i paint. Imrogn är det plugg i skolan, jag och Emma skall gå igenom det hela muntligt. Jag är så glad att det bara spritter i kroppen, det skall bli så kul att komma hem och det skall bli så kul att åka tillbaka.
Tänkte lägga in en önskelista till mamma och pappa.Jag saknar er föresten, jätte mycket!

Önskelista:
En digital kamera
Musik
Filmer
En väska från topshop
Chapangeglas, samma serie som jag har i vittvin och rödvinsglas
Gymkort
Pengar
Att det skall bli TORSDAG, FREDAG!
Nu skall jag plugga vidare så jag kan somna rimmlig tid.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0