hihi

Idag har vi vart väldig effektiva, åkte fårn universitetet halv sex, då var det mörkt ute. Han skrivit utt mitt kompendium på 64 sidor! Men nu kan jag plugga på praktiken med. Nu är det inte långt kvar... Det vore inte helt fel att klara denna tenta så man kan koncentrera sig på C-uppsatsen.
Både Natalia, Hanna, Jonis, pappa och min bror har bokat resa hit så det blir 3 veckor i rad med besök i november och devember, det ska verkligen bli jätte kul! Vi har då bara en praktik period kvar då. Vi kommer nog ev. lite tidigare än planerat, 5 dagar. Vi skall först se hur det blir med poäng men vi har då varit här i 12 veckor.
Jag sitter och väntar på att torkmaskinen skall bli klar, vi skall sedan stryka våran vita uniform. Emma fick en tillsägelse om att den var för skrynklig! Det är inte lätt att veta allting, så nu måste vi börjar stryka.
Imorgon är det praktik igen :) Skönt med ett litet avbrott sådär.
Jag längtar efter er alla Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kan du kolla om det går en muical som heter hairspray den handlar om en storvuxen tjej som vill bli känd och sjunga och vara med i en musical ska tydligen vara jäkligt bra puss mamma

2009-10-29 @ 21:03:20
Postat av: Linnea

Hej mamma, japp den går. Jag skulle vilja se les miserables också. Hörde på praktiken att den skulle vara helt underbar. Om du vill titta mer så gå in på http://www.boxoffice.se, men priserna stämmer inte där. Det är mycket billigare att köpa på plats. Kram

2009-10-29 @ 21:19:26
URL: http://isagele.blogg.se/
Postat av: Tiina

Hej Linnea!! Hittade din blogg av en slump (eller rättare sagt; jag letar efter din adress för jag tänker skicka en inbjudan)och det är jätteroligt att läsa om din tid i London. Det verkar vara ganska tufft och jag tycker du är mycket modig och cool som gör detta. Allt från ostrykna uniformer till svåra tentor! Verkligen!!! Go Girl! Jag är lite sotis på Teddy som ska åka och hälsa på dig om några veckor. Det är nåt visst över "Svinging London". Jo, inbjudan ja, Håkan har fyllt 50 och tänker bjuda på kalas den 6 december och vi undrar vart man skickar en inbjudan till dig och Niklas? Hoppas ni kan. Och grattis i efterskott, hopppas dagen var fin! Ha det bra och stor kram från Tiina.

2009-11-08 @ 18:12:55
Postat av: Linnea

Hej Tina, vad kul att du hittade hit. Tack för sms skulle svara men det har varit fullt upp hela tiden. Om du inte ser det här så skickar jag ett sms i helgen. Tack så jätte mycket, det är inte klokt vad tiden har gått jätte snabbt. Jag ser verkligen fram emot när de kommer, det hade varit trevligt att se dig, det kanske kan bli en helg/dag i stockholm framöver? Jag skickar med våran adress i sms´t, jag tror det står på eniro under Niklas Roos. Vi hade jätte gärnat kommit men jag har inte kommit hem från England än. Du får hälsa Håkan. Massa kramar får mig!

2009-11-12 @ 21:42:09
URL: http://isagele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0