Lars winnerbäck - hugger i sten

Jag är inte alls lika duktig som Emma på att uppdatera, jag förstår inte hur hon hinner och vacker fin design har hon fixat också (prestationsångest).
Nu återstår fem timmar kvar av barnpraktiken. Bra omdöme fick jag även, var till och med att göra ett test för att bevisa min kunskap jag inskaffat under de 7,5 passen jag gått.
Igår var en riktigt rolig dag på jobbet, många stunder och lite arbete vilket gjorde att jag lyckades prata lite om allt och ingenting. Fick åka med en av tjejerna hem (hon bor mitt emot mig och emma) sedan fick jag även lite tips om diverse uteställen här i närheten.

Dagen har bestått av plugg, jag studerar stroke. Tenta om 3 veckor inklusive praktik dessa veckor men efter det återstår bara c-uppstats och praktik. Emma och hennes kar är ute och upptäcker England lite tomt i lägenheten. Spotify vill inte häller fungera.

På måndag skall vi få privatlektioner i psykologi det ser jag faktiskt framemot.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman jag saknar dig jättemycket så jag funderar om inte jag och tapani ska komma på söndag em innan du åker hem. jag har blivit riktig fan av facebook har fått kontakt med två släktingar ja som du vetmin yngsta syster hon verkar jättegullig och med ritvas yngsta brors fd fru jättekul jag längtar verkligen att få åka till London puss och godnatt mamma

2009-10-17 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0