I <3 London

Nu var det ett litet tag sedan man skrev, men det är bara för att jag är så hemskt trött på kvällarna, jag årkar bara inte sätta mig ner och skriva.

I lördags var vi tillbaka i London. Det var hur underbart som hällst. Den här gången tog vi lite sovmorgon och åkte in vid nio snåret istället. Vi började med att gå igen afärererna på Oxford street och slutade med en kvälls promenad längst vattnet mellan London bridge och Tower bridge. Där fick vi beskåda en engelsk utomhus teater, vilket var väldigt underhållande. Som vanligt stupade jag i säng så fort vi kom hem. Vi han även med och se Central Perk, där kön av freinds anhängare stod för att få se glimtar av rekvisita från serien.

Nej nu orkar jag inte skriva mera.
Godnatt, lovar att skriva mer imorgon om hur praktiken har gått, det är så annorlunda mot Sverige kan jag säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0