some like it hot

Idag är jag snorig och lite febrig, det är inge vidare speciellt inte när man inte är hemma i sin egen säng brevid sin alldelles egna Niklas. Vi har iallfall tagit bussen mot Hatfield där vi skulle gå av, fast vi hamnade i St Alban? som ligger en bit utanför Hatfield. Stor stad var den med en massa afärer och hus. Vi köpte oss en billig lunch (2 pund) på tesco för att sedan ta bussen tillbaka till Hetfordshire University. Imorgon blir det nog bara sängen för min del.
Ingen har väll undgått Anna Anka? Inte vi häller, prick kl. 21.00 lokaltid gick vi in på tv3s hemsida för att spana på programmet över internet. Det jobbiga är bara att vårat internet är så segt, det tar oss ca: 80 min att se ett 40 minuters program. Det är inte det ända som krånglar (internet mässigt). Emma och jag har nu försökt i två dagar att få ingång internet på hennes dator. Vi har köpt en kabel för internet telefon (vilket var helt fel), ringt vårat internetbolag för att få reda på att vi skall skriva in Emmas fysiska adress i ett av fältet på min inloggningsidan. Vi hittade till slut Emmas fysiska adress efter att ha googlat lite. Det här fungerade inte häller. Nu har vi köpt en raouter och tro det eller ej men det fungerar fortfarande inte och nu har klockan slagit 23.25 så vi har lagt ner detta projekt för idag. Mer info om denna tråkiga historia fortsätter imorgon.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0