Hatfield- Welwyn Garden City

Vi befinner oss i Welwyn Garden City brevid QE11 hospital, en bit ut på den Engelska landsbygden. Idag har vi gått en runda runt kvarter och vi fann vad vi sökte, några lokala pubar och två matbutiker, det ända man behöver.
Det är så sjukt att tänka sig att att vi faktiskt är framme, vi vaknar upp, vi utforskar, vi pluggar, vi lagar mat, vi tvättar, vi städar, vi tittar på vänner och allting gör vi i England.
För alla oroliga: våran lägenhet är väldig fin, jag trivs verkligen. Lägger upp lite bilder så får ni se hur vi har det här "hemma" :) För alla besökare, lägenheten rymmer ca: 2 till 3 personer åt gången.
Imorgon går vi upp, tar bussen till Hatfield, sätter oss på tåget mot London och efter en 30 min är vi framme. Hur besart är inte det?


Våran lägenhet.
och vi är så klart Emma http://festligaplaner.blogg.se
Godnatt minna vänner, nu ska jag sova för nämnde jag det? att jag ska upp tidigt och ta tåget in till London imorgon?
kram

Kommentarer
Postat av: jennie björkbacka

vi saknar dig också ni ser ut att ha fullt upp hade velat komma en vecka och upplevla den engelska atmosfären men det får bli en weekend puss mamma

2009-09-21 @ 09:20:28
Postat av: Frida

nu har även jag hittat till din blogg (bättre sent än aldrig) :) det är kul att kunna hålla lite koll på vad ni har för er. det ser jättemysigt ut i lägenheten! ha det underbart! puss och kram

2009-10-01 @ 12:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0