London Calling

Efter 5 min färd med buss och ytterliggare 24 min färd med tåg befann vi oss i London, längre än så tar det inte dessutom betalade vi ynkliga 12 pund för dit, hemresan och tunnelbana + buss i London. Nu sitter jag i sängen snorig och trött. Vi började våran resa vid åtta snåret och var hemma igen vid halv elva på kvällen. Ingen dålig promenad vi fick igår med andra ord. Londons affärer är något av de underbaraste, till och med HM har kläder som aldrig skulle säljas i Sverige, det finns så otroligt mycket att titta på. Jag antar att jag kommer vara endel tusenlappar fattigare när jag kommer hem.
Imorgon ska vi träffa våra handledare och förmodligen titta in biblioteket lite mer som för övrigt är tre våningar och innehåller ett café :)
Om ni vill se hela listan över aktiviteterna i London kolla in Emmas sida, jag lägger in lite bildbevis.
PS. Jag saknar er där hemma!

Utsikt över westminister parliament

piccadilly circus
Jag vid, ja ni ser Big Ben
(Jag lägger upp fler bilder imorgon, som det ser ut nu så tar det ca: 15 min per bild)
Sov gott vänner
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0